Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 24, 2016

BaCk foR gOoD..!


Assalamualaikum semua.... Fuh! Dah lama tak update blog. Dah decide close blog pun. Password pun dah lupa. Setelah 4 tahun close, terdetik rasa nak berblog semula. Rindu. Bila go through semula post2 lama, nostalgiknya. Seronok dapat mengimbas kenangan lama. Banyak yang dilalui. Pahit, manis, suka, duka.. Semua tersemat rapi dalam blog ni. Dalam hati pun simpan juga tapi dalam blog ni menguatkan lagi ingatan tu. Hihi. Kenapa la aku decide nak close dulu kan. cry Hmmm.. Let's just move on. 

Alhamdulillah, masih berkesempatan berkongsi pengalaman di sini. Aku masih seperti dahulu. Tak banyak yang berubah. Masih kuat makan, suka berjalan, suka berangan, suka menulis. Actually, aku nak try tulis novel. Dah start sikit dalam 10 pages. Haha. Sikit sangat tu. Tapi takpe kan, as long as aku start. Kalau tak start memang tak ke mana la. Haha. Aku pun tak tahu sama ada aku akan hangat-hangat tahi ayam saja ke or consistent. Please doakan aku consistent. InsyaAllah, aku akan kongsi kat sini nanti untuk korang comment for improvement. razz

Btw, for your information aku tengah working on the layout of my blog. Supaya sesuai dengan jiwa aku yang sekarang. Yang dah sedikit matang (kot). Mungkin makan masa sebab aku pun dah lupa macam mana nak guna blog ni. Nak kena belajar balik dari my BFF, Hatie. Jealous aku tengok blog dia. Cantik! So, buat masa ni don't be too surprise kalau korang tengok layout aku tunggang terbalik or banyak kekurangannya. mrgreen

Ok, lah. Aku pun tak nak cerita panjang2 lagi. Aku simpan sikit tulisan aku untuk next post. InsyaAllah wink

No comments: