Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 27, 2011

WhY..???


Berbulan-bulan aku cuba mnyingkirkan dia dari fikiranku
Berbulan-bulan juga aku berusaha mnyingkirkan dia dari hatiku
Namun dia masih belum hilang dari fikiranku
Dia masih tetap berada di hatiku

KINI

Setelah bulan berganti tahun
Dia mula hilang dari fikiranku
 Dia tidak lagi ada di hatiku
Aku dapat menjalani hari-hariku dengan gembira
Tanpa sedikit pun membiarkan bayangannya mengganggu hidupku
Dan di saat ini aku tahu
Aku benar-benar telah melupakan dia

TETAPI

Kenapa dia datang di saat aku sudah dapat melupakan dia
Kenapa dia datang di saat aku sudah dapat menyingkirkn dia dari hidupku
Kenapa dia datang di saat aku sudah dapat memadam semua kenangan bersamanya

Ya Allah, kenapa dia hadir kembali dalam hidupku
Kenapa dia mesti datang semula kepadaku
Adakah dia datang untuk menyinari hidupku
Adakah dia datang untuk melukai hatiku lagi

Ya Allah, andai kehadirannya membawa keburukan
Maka jauhkan dia dariku sejauh-jauhnya

2 comments:

Pn Ayu said...

why why love...=)

Farhana said...

aik...bila u komen..haha
biarkn dia terjun dgn labu-labunya..hihi