Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 17, 2011

i've ReAcH mY LiMiT

Maaf... Hari ni aku emo sikit. Sebab aku dah lama sangat bersabar. Selama ni aku diamkan ja even almost every week kot aku sakit hati sangat. Aku tahu semua orang tak perfect. Even aku pun xterkecuali. Ada yang aku perlu ubah TAPI sekurang-kurangnya aku tahu aku perlu BERUBAH dan sentiasa bersedia untuk berubah. Kalau setakat kita sedar kelemahan kita and do nothing about it, it is NOT ENOUGH. So, please BEHAVE yourself. Dalam dunia ni kita bukannya hidup sorang2. Kita hidup sesama manusia ni kena la bertolak ansur. JAGA HATI orang lain dan bukannya jaga hati sendiri ja. Sometimes, kita perlu letak diri kita di tempat orang lain to understand better. Jangan asyik fikir pasal diri sendiri ja. HARI NI HARI ORANG LAIN, mana tau ESOK HARI KITA pulak.

Lagi satu, kalau kita rasa tak boleh tunaikan janji, tolonglah JANGAN BERJANJI. In case kalau kita berjanji dan dah berusaha sedaya upaya untuk tunaikan janji tu but still tak boleh nak tunaikan, it's ok since we have tried our best. Lagipun, kita hanya boleh merancang but TUHAN yang tentukan kan. Tapi kalau kita berjanji dan tak berusaha nak tunaikan, IT IS NOT OK!

Sekali lagi aku minta maaf jika ada yang terasa dengan post aku kali ini. Aku hanya nak meluahkan apa yang terbuku ja. Tak ada niat pun untuk melukakan sesiapa. Aku tak kisah kalau aku perlu SACRIFICE sikit untuk sahabat2 aku. Aku rasa dah banyak masa, tenaga, hati dan perasan aku korankan untuk orang lain. Tapi aku tak pernah kisah pun sebab aku suka sangat tolong orang. Aku happy kalau dapat tolong orang tapi tolong lah JANGAN AMBIL KESEMPATAN atas aku. Please....

8 comments:

fanna_zul said...

hohoho...panas ni..bertenang je la..simpan lama2 dlm hati pn x bgus jgk, nti makan diri, seb bek ade blog bley gak luahkan..ape2 pn hope hg dpt atasi mslah ni...n bijak mengatur strategi(strategi apekah???)hehe..ok2 merapu dh..aku sokong hg ja gane2 pn..jgn biarkn dendam i2 perpnjgan..

Pn Ayu said...

rilek2...
gunung merapi mau meletus sudaaaa...!
huhu~

Anonymous said...

iya..hidup emang begitu dong..bila kita asyik menjaga hati orang..hati kite x terjaga..wahhh.jiwang dong...masalah jiwa raga sukar diubati.......................................................................tetiba emo di sini..hahahhaa..

Farhana said...

nona>>>> thanks, sbb simpan lma sgt yg meletopss ni..huhuhu. strategi pe plak... strategi vector control?? kan bgus klu kita blh control mnusia cam control vector..haha. aku xbrdendam pon..cma meluahkan ape yg aku rsa.. aku maafkan dia..hehe

hatie>>>> merapi??apakah itu..haha dh meletus sdaaaaa...

wawa>>> sjak bla tkar warganegara indon nie..haha

♥ cik .hanie ♥ said...

nk buat mcm mna dh itu kehendak dia.. tp xboleh jugak asyik pikirkan org lain.. sapa nk pikir kita ..toi dk?

tp biaq berpada2 la kan...

selamat beramal =)

Farhana said...

amboi cik nanie kita...bla bg advice, mantoppsss...haha

btol3x...hahaha

Anonymous said...

cool sudahhhhhhh

ratu makan
haahahhaah
gilo tul.. jgn melekat nickname ni kat I sudah
takmo wehhhh.. doa tuh, utk ari ni ja bleh
hahahahahaa

Farhana said...

anonymous>>>>hahaha..record sbg knangan brsama mknan..=)