Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 14, 2011

5 vEcToRs At SeOuL GaRdEn...

Sekali lagi aku nak bercerita bab makanan. Dah lama aku simpan cerita ni tapi malas nak menulis. Tak baik la kan tangguh2. Jadi, oleh kerana aku nak bercerita tapi malas menulis, maka kita ringkaskan la ye jalan ceritanya. Hehe.

Pada 26 April lepas, setelah berperang dengan last paper exam on 25 April, 5 orang budak vector telah pergi mencari makan di Seoul Garden. 2nd time for me and 1st time for others. Pada awalnya, aku dengan Along je yang plan nak pergi tapi setelah Along menarik diri atas sebab2 tertentu, maka aku pun ajaklah member2 vector. (^_^) 

Pada hari tersebut, Me, Jie (car owner), Nona (driver), Wawa and Miera bertolak dalam pukul 11 ke Gurney Plaza dengan menaiki kereta kancil hijau dalam keadaan hujan renyai2. Sampai je Gurney, terus menuju Seoul Garden. Lapar la kata kan. Makan dari pukul 12 sampai pukul 3.30 pm. Kenyang giler. Best sangat. Berbaloi-baloi. Haha. Malas nak cerita panjang. Mari layan gambar. Biar gambar menceritakan segalanya. (^_<)













Aku suka sangat buah kat situ. Asyik ulang-alik amik buah je. (^_*)" Dah selesai makan kat Seoul Garden, ke Big Apple pulak. Buy some doughnut untuk memenuhi order Azu and Hatie. Haha..


Donut yang tak ada topping tu sebenarnya aku order blueberry. Time tu dia baru masak. Dia ambik dari oven terus masuk kotak. Tapi amat menyedihkan sekali bila sampai bilik, makan. Rupa-rupanya itu durian donut la. Not blueberry. Aiyaaa... Btw yang durian tu belong tu Hatie. Hahaha.

Okeh, cerita tamat... =_="

p/s : punya la malas nak tulis tapi nak cerita jugak. Haishhh (+_+)

2 comments:

fann_zul said...

hahaha...sian2 dpt donut len, sabo je la

Farhana said...

nasib baik bukan aku punya..haha