Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

DaTiNg.....❤❤❤


Supaya this blog xnampak glommy, nk cter ckit psal last friday.. (^_^)Sejak akhir2 ni, aku asyik emo je. Having some problem that I can't talk to. So, untuk tidak menampakkan blog ni terlalu gloomy sebab penuh dengan emo2 tuan empunya blog, mari cerita sikit pasal last Friday. Pagi Jumaat tu, bangun je dari tidur aku rasa macam nak kluar pergi relax2 untuk hilangkan tension dengan FYP, interview, report and test yang memberi stress yang melampau. So, masa on the way ke kelas tu aku SMS la BFF aku ajak berjimba. Sorang je on, sorang lagi tak dapat join. Maka, ber'dating' lah aku dan Hatie.



Setelah dipertimbangkan, aku dan Hatie decide pergi ke QB Mall sebab ingat nak tengok wayang tapi tak tau nak tengok movie apa sebenarnya. Mula2 tu ingat nak tengok cerita 3D. Time tu ada 1 je 3D movie which is SANCTUM.. Tapi beberapa orang cakap movie tu kurang best. Bukan aku cakap tau, orang cakap. So, cancel. Pikir punya pikir sampai pening kepala aku nak decide mana satu sebab banyak sangat english movie tengah tayang masa tu. Lastly, Hatie suggest tengok KEMBAR SIANG. Aku ikut je lah sebab dah malas nak pikir lama2. Malay movie pun best jugak kan.Haha..



Kami sampai sana dalam pukul 1.00 pm. Wayang start pukul 2.10 pm. Takkan la nak melangut tunggu situ kan. Apa lagi, aku ajak la Hatie pergi melantak dulu. McD full. KFC pun full. Haishhh.. Terpaksa makan kat food court je la nampak gayanya. Hatie nak makan claypot. So, she tried Chicken Rice Claypot. Dalam gambar nampak macam sedap kan, tapi hakikatnya tak berapa sedap di tekak aku and Hatie. Nasib baik aku pilih Nasi Ayam Masak Lada Hitam sahaja. Sedap dan sesuai dengan tekak aku. Habis sepinggan, dah nak start wayang. Terus aku dan Hatie terkedek2 ke cinema. Perut kenyang, senang la hati nak melayan movie. 



"Kembar Siang" adalah cerita komedi yang mengisahkan sepasang kembar iaitu Awal dan Awi (both is lakonan Kamal Adli). Awal is Abang and Awi is Adik. Awi is mentally ill, due to a fever when he was young. Amazingly, Awi ni sangat genius dalam sejarah dan matematik. Awal ada girlfriend yang bernama Ani (Intan Ladyana). Konflik movie ni bila Awi jatuh cinta pada Ani dan Awal mula terfikir untuk jodohkan Awi dengan Ani. Dalam tengah2 konflik tu terjumpa pulak seorang perempuan yang sebijik muka macam Ani yang bernama Ana (lakonan Intan Ladyana jugak). Dia kembar Ani yang lama terpisah. Setakat ni mesti korang dah dapat agak kan ending dia macam mana. Actually, ada 3 pasangan yang naik pelamin pada akhir cerita. Nak tau, tengok la sendiri..haha.. Selain Kamal Adli dan Intan, Syanie, Sabri Yunus, Sathiya, Zaibo, Hamid Gurka, dan Rozita Chik Wan pon ada berlakon dalam movie ni.


Lan sengau.

van Pak Din kedekut...

Awi kawen lari..haha

syanie mengintip..hihi

Bagi aku, movie ni not bad la. 3 star for them! Ok lah, I have to go. Kena siapkan semua kerja yang tertangguh before Tuesday sebab have some matter to settle on Wednesday.Huhuhu..

7 comments:

Pn Ayu said...

wowwww!!dating!!mana partner u..?(^____*)

Farhana said...

partner i shy shy mushroom..haha

Pn Ayu said...

hahahahaha...
lawak2!!
new words for today is "shy shy mushroom"..

Farhana said...

u xmo tny i ka..
i shy shy mosquito..haha

Pn Ayu said...

klik "like" kat comment u...
hehe =p

Farhana said...

u shy2 apa plak??..haha

Pn Ayu said...

i..?
shy shy gurL la...
muahahahaha~