Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

SaLaM tAkZiAh

Pagi ini melangkah VCRU dengan penuh debaran. Tapi bila melangkah ja masuk bilik Prof. Zairi (my FYP supervisor) alhamdulillah hilang pulak berdebar. Then, datang balik rasa berdebar bila keluar dari bilik Prof. selepas mendengar info dari Prof. yang membuatkan aku dan 2 orang rakan (wawa n jia) shock! Walaupun macam tu, takpe aku terima dengan redha je. Then, aku pergi post office dan pasar pelajar to settle something. Awalnya rancang nak pergi bilik Wawa untuk copy korean movies tapi hasrat terbantut bila Wawa received sms that bring bad news. Her eldest brother has gone..

Wawa

Masa tu aku tak tau nak react macam mana bila Wawa menangis depan aku. Aku ni bukan jenis yang pandai pujuk atau pandai bagi nasihat. Sorry Wawa because you get this kind of friend that don't know how to calm you. All I can do is accompany you while waiting for Nona. I thought Nona will send Wawa to airport but suddenly got a phone call from Wawa whose said that Nona, Fd, Mira and Jie went together with her by driving a rented car. Wah, kagum lah korang boleh drive dari Penang ke Kelantan! Hope korang semua selamat sampai Kelantan dan selamat kembali ke USM nanti. Semoga Wawa dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini. To all readers, marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. Al-Fatihah...


3 comments:

demolina said...

nana..tq bagi tissue...
tq teman sampai nona dtg..
tq for eberithing..

fahana_zul said...

alhamdulillah selamat sampai semuanye...

Farhana said...

wawa >>>> small matter..huhu

nona >>>> alhamdulillah..