Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 15, 2011

A SpEciAL DaY!!!!


Guess what day is it today? Tuesday? No.. Try again..hehe. Today is my one month Blog anniversary!!! 


Yeahhh!! I started this blog on February 15, 2011 with my first post on Break The Ice. Aku start tulis blog sebab sayaAku rasa banyak sangat yang terpendam dalam hati ni dan aku tak tahu nak cerita pada siapa sebab aku rasa aku takde sahabat yang betul2 boleh berkongsi suka duka dengan aku. Jadi, aku pilih blog sebagai sahabat aku. Macam kerek sangat je ayat aku..Hahaha.



Btw, aku suka sangat BERblogging sebab I LOVE to write and I LOVE to communicate via blogging. Blog la tempat aku meluahkan apa yang tak mampu aku luahkan di luar, blog jugak lah tempat aku melepaskan tension, rasa sakit hati, rasa marah, sedih dan gembira. Aku bebas tulis apa pun tanpa risau apa2. Blog ni aku punya kan, so suka hati aku la.





Actually, I think I’m addicted to blogging and sometimes I wish I can write all day! Tapi tak boleh la asyik mengadap blog je kan. Nanti camna tesis nak siap dan camna nak study untuk exam. Apa2 pun, I want to THANK YOU ALL 
for supporting this blog!!


3 comments:

fanna_zul said...

happy anniversary...da sebulan blog ni yerk..hehehe, sya sokong kamoo..

Farhana said...

yeahh!! time flies so quickly!!
tengkiu2...hehehe

fanna_zul said...

ana