Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 27, 2011

SuNsHiNe sMiLe CoNtEsT (>_<)

Sebenarnya dah lama teringin nak join contest, tapi tak tahu macam mana nak join. Segan pun ada. Hehe. Walaupun dah banyak kali di tag oleh Miss Hearty, baru sekarang ada kekuatan & keyakinan nak join contest. (*_*)

Lagipun tengah bosan, tak tahu nak buat apa. Hadiah pun agak mengancam. (^_+) So, decide to join Sunshine Smile Contest!!! (^_^)



Syarat-syarat penyertaan contest :

1. Sila follow kedua-dua penaja di link berikut : 



2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan.

3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerita.

4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan di comment box entry ni: 


5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan).

6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di: 


Amacam? Mudah kan. So, inilah gambar yang aku pertandingkan.. (^_^)


"Senyuman saya paling ceria sebab saya dipengaruhi oleh senyuman Si Comel yang sangat ceria di pangkuan saya & saya sangat gembira pada hari tersebut (Hari Raya Aidilfitri) kerana dapat mengumpul duit raya yang banyak walaupun diri sudah dewasa (?)".

Rakan-rakan bertuah yang ditag saya :





p/s : Contest bermula pada 22 Mei 2011 & tamat pada 1 Julai 2011. Keputusan akan diumumkan pada bulan July 2011. Wish me luck!! (^_<)

3 comments:

Pn Ayu said...

wahhh...
akhirnya join jugak ^^
gud luck !! :)

Farhana said...

hehehe...
Cepatnya komen..hihi (^_^)

Farhana said...

wlcm..
Thanks coz wat contest ni (^_<)