Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

SiNgLe iTu RoCk!!!


Baru PUTUS CINTA? Tak ada boyfriend/girlfriend? Tak ada teman? Rasa sunyi? Sepi? Cemburu tengok rakan sedang bercinta? Relax.. Apa yang nak dirisaukan. Cuba bersikap optimisTakkan la hanya kerana tak ada boyfriend/girlfriend, kita dah rasa hidup sudah tidak bermakna lagi. Jangan begitu. Berfikirlah secara positif. Mari aku beritahu antara alasan mengapa SINGLE ITU ROCK!!!

1. Bebas
Tanpa kongkongan dari sesiapa, anda boleh buat apa saja yang anda suka! Nak keluar bersuka ria dengan rakan-rakan? Kenal dengan rakan-rakan baru? Anda boleh lakukan semua itu tanpa perlu risau boyfriend/girlfriend berasa cemburu. (^_^) Nak pakai baju itu? Nak pakai baju ini? Teringin mencuba stail rambut baru? Fesyen baju terbaru? Anda boleh lakukan semua itu juga tanpa perlu resah sama ada boyfriend/girlfriend anda menyukainya atau tidak kerana semua keputusan terletak di tangan anda. Bebas kan. (^_<)


2. Lebih banyak masa
Kalau ada boyfriend/girlfriend, masa banyak dihabiskan dengan call or sms sahaja. Betul kan?Tanpa kekasih di sisi, anda mempunyai banyak masa berkualiti untuk diisi dengan perkara-perkara yang berfaedah. Anda boleh study di bilik @ keluar bergembira bersama rakan. Bukan saja dapat mengeratkan hubungan, malah memberi peluang untuk anda mengenali diri dan rakan. Kalau dulu masa banyak dihabiskan dengan keluar dating dengan kekasih, detik itu boleh diganti dengan meluangkan masa di rumah bersama ibu bapa. Hubungan kekeluargaan akan lebih erat. (^_*) 


3. Jimat
Bila keluar dating, belanja pon kena keluar. Belanja untuk call & sms lagi la tinggi. (+_+) Tapi bila single, semua perbelanjaan tu boleh masuk dalam tabung. ($_$) Boleh simpan dan guna untuk aktiviti lain seperti melancong dan membeli benda-benda yang anda inginkan. Bukan itu sahaja, anda tidak perlu keluarkan bajet untuk hari2 special seperti hari kekasih, ulang tahun, birthday dan sebagainya.


Sound good, right? So, ENJOY your SINGLE status now!!! (^_^)

2 comments:

fanna_zul said...

ehemmm2...hahaha

Farhana said...

ape??hahahaha..