Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 8, 2017

eMo di BuLaN RaMadHaN



Alergik betul aku pada spesies yang tak kenang budi ni. Bukan nak mintak balasan tapi at least hargai lah. Bukan niat nak mengungkit cuma nak mengukuhkan hujah. Supaya yang tak nampak jadi jelas. Yang kelam jadi terang. Itu saja. Jangan nak pentingkan diri sangat la. Bila susah pandai pulak cari orang minta tolong. Masa tu bijak pandai berbahasa. Santun sangat. Dah di tolong, semua melayang entah ke mana. Entah. Tak faham betul dengan spesies jenis ini. Tolong fikir dalam-dalam dan fikir balik ke belakang. Selagi tak dapat jawapan, jangan berani nak dekat! 😠💢😠

p/s: I AM SELFISH!!!

1 comment:

Cik Ayu said...

uishhh.. awat ni? takmau emo2. hehe