Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2016

SyUkuR...

Sedih. Memang sedih. Siapa yang tak sedih. Kalau begini caranya. Bukan tidak dapat menerima. Tetapi sebak. Terkilan. Entah. Ini bukan perkara yang tidak dijangka. Telah dijangka. Tetapi aku kecewa. Walaupun aku tahu perkara ini akan terjadi. Hanya menunggu masa. Tetapi aku masih berharap. Berharap agar pintu hatinya terbuka. Berharap agar akal fikirannya berubah. Berharap agar keputusannya lebih rasional. Tetapi dia mensiakan peluang yang ada. Masih sama. Kesian...

Mujur Allah kurniakan aku dengan orang sekeliling yang setia menyokong, sedia menghulurkan tangan dan sentiasa menaikkan semangat. Bertuahnya aku. Syukur. Alhamdulillah... 

"Rabbi Yaasir wa la tuaasir, Rabbi Tammim bilkhoir” 
Ya Allah permudahkanlah urusanku dan jangan kau susahkan sempurnakanlah dengan kebaikan.

Aamiin. 


No comments: